POGOJI POSLOVANJA:

Splošni pogoji poslovanja darilnega portala sanjskadarila.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletnim portalom Sanjskadarila.si upravlja TANBOS d.o.o. (v nadaljevanju "portal Sanjskadarila.si"). Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, številki mobilnega telefona ali nadimku, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletnega portala Sanjskadarila.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje portala sanjskadarila.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med upraviteljem sanjskadarila.si in uporabnikom.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje) 

Portal za darila/doživeta in ideje za darila Sanjskadarila.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • c) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • d) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • e) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • f) način plačila in dostave.
  • g) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • h) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Registracija

Za nakup darilnih bonov na spletni trgovini SanjskaDarila.si je potrebna registracija obiskovalca. Ob registraciji si obiskovalec izbere uporabniško ime in geslo s katerim se prijavi v spletno trgovino, z registracijo si obiskovalec ustvari račun, s katerim postane uporabnik, pridobi pravico do nakupa in lahko dostopa do vseh svojih podatkov in nakupov. Obiskovalec lahko opravi registracijo tudi v postopku nakupa (2. Korak »Prijava«).

Postopek nakupa oz. koraki do sklenitve pogodbe

Ko najdete primerno darilo, ga s pritiskom na gumb »Dodaj v košarico« dodate v svojo košarico in nadaljujete z nakupom ali pa zaključite z nakupom tako da pritisnete na gumb »Košarica«. S tem vas program preusmeri na:

1. korak »Povzetek« košarice, kjer je podroben opis:

  • izbranih daril,
  • kakšna darila vsebuje košarica,
  • količino daril,
  • cena celotnega nakupa skupaj s pošiljanjem,
  • naslov za dostavo ter naslov za izpis na potrdilu nakupa.

Dodatno lahko:

  • vnovčite vrednostni bon sanjskih daril, tako da kodo vrednostnega bona vpišete v prazno okonce »Koda:« in pritisne na gumb »Dodaj« na kar vam avtomatsko odšteje vrednost vrednostnega bona od zneska vašega nakupa, ki pa mora biti višja ali enaka znesku vrednostnega bona.
  • preverite svoje podatke o naročilu in svoje osebne podatke. V kolikor so podatki o naročilu napačni jih lahko popravite, tako da izbrišete določeno darilo, popravite količino ali zamenjate za drugo darilo. V kolikor ugotovite, da ste vnesli napačen naslov za dostavo oziroma naslov za potrdilo nakupa lahko le tega vselej popravite v svojem profilu v razdelku »Moji naslovi« ali pa le tega spremenite v 3. koraku »Naslovi«.

2. Korak »Prijava«:

V kolikor še niste prijavljeni se lahko prijavite v tem koraku, prav tako pa se v tem koraku lahko registrirate oziroma ustvarite nov račun.

3. korak »Naslov«:

  • med svojimi shranjenimi naslovi izberete željeni naslov dostave,
  • če željenega naslova še niste vnesli, lahko le tega vnesete, tako da pritisnete na gumb »Dodaj nov naslov« ali pa že obstoječega posodobite,
  • v zvezi z naročilom lahko napišetete komentar oziroma opombo,
  • naslov za dostavo se lahko razlikuje od naslova za izpis na potrdilu nakupa, vendar le v primeru, da izberete plačilo po predračunu.

4. korak »Pošiljanje«:

  • sprejeti morate pogoje poslovanja, saj v nasprotnem primeru ne morete zaključiti nakupa,
  • navedena je dostavna služba, ki jo za nas opravlja Pošta Slovenije, informacije o dostavi ter cena dostave,
  • v kolikor želite na darilnem bonu voščilo, ga lahko napišete v tem koraku.

5. Korak »Plačilo«

  • izberite enega izmed dveh načinov plačila vašega naročila (1. Plačilo po predračunu in 2. Plačilo po povzetju),
  • viden je tudi skupni znesek vašega naročila

Ko izberete način plačila vam še enkrat napiše znesek celotnega naročila ter katero obliko plačila ste izbrali. V kolikor ste izbrali pravilno lahko naročilo zaključite z gumbom »Potrjujem naročilo« in s tem je naročilo zaključeno ali pa le tega spremenite na gumb »Druge možnosti plačila«.

V vsakem od zgoraj naštetih korakov se lahko vrnete na predhodni oziroma prejšni korak z gumbom »Nazaj« in s tem popravljate vnesene nepravilnosti.

Na vaš e-mail naslov prejmete dve sporočili, 1. Sporočilo vam sporoča, da je vaše naročilo v obdelavi in 2. Sporočilo je povzetek vašega naročila (katero darilo ste izbrali, katero plačilno sredstvo ste izbrali, cena celotnega naročila in naslov za dostavo)

S tem je pogodba med podjetjem TANBOS d.o.o.(ponudnik) in stranko (kupcem) sklenjena.
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca, tako da prejmete elektronsko sporočilo, da je bilo naročilo poslano. Vse dokler darilo še ni poslano imate možnost, da naročilo popravite ali prekličete, tako da ponudnika pokličete na 030 316 196 ali pišete na info@sanjskadarila.si, v tekočem dnevu vsa oddana naročila do 13:00 ure, pošljemo isti ali naslednji dan, naročila oddana po 13:00 uri pa bodo poslana naslednji dan. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko lahko zavrnete dostavni službi.

 

Način plačila

Ponudnik Sanjskadarila.si omogoča naslednje načine plačila:

1. Možnost (plačilo po povzetju):

V ceni bona je že vštet strošek poštnine.Pošilja se priporočeno z odkupnino (plačilo po povzetju). Provizija Pošte Slovenije za dodatno storitev (pošta z odkupom) pa ni všteta in ste jo dolžni plačati ob prevzemu pošte po ceniku Pošte Slovenije.

2. Možnost (plačilo po predračunu):

Pošiljanja darilnih bonov je brezplačno in tudi ob prevzemu pošiljake ni dodatnega stroška provizie Pošte Slovenije.

Ponudnik kupcu izda potrdilo o nakupu na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in bon vrniti, če je to potrebno in mogoče. 

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Podjetje TANBOS d.o.o., stranki za prodane darilne bone ne izda računa, vendar le potrdilo o nakupu, kjer ni obračunan davek na dodano vrednost na osnovi 6.c odstavka 36. člena Zakona o DDV. Račun se izda le za pošiljanje, kjer so obračunani stroški dostave.

 

Cene in ažurnost podatkov

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom Sanjskadarila.si in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik Sanjskadarila.si potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za upravitelja sanjskadarila.si, kot za kupca. Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. 

Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati  ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu, pa se lastnosti daril/doživetij, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo portal sanjskadarila.si kupca o tem obvestil. Portal sanjskadarila.si bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Vse fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 

 

Postopek nakupa darilnih bonov

Naročanje poteka prek Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči darila, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah daril/doživetij. Kupec preko nakupovalne košarice izvede nakup in plača nakup prek načinov plačila predstavljenih zgoraj. Kupcu so na spletni strani ponudnika Sanjskadarila.si (Moja naročila) vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Po opravljenem nakupu in prejetem plačilu je pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom Sanjskadarila.si na tej stopnji nepreklicno sklenjena in denarja ne vračamo. Prav tako se kupec v trenutku oddaje naročila strinja z veljavnimi pogoji poslovanja, ki so javno objavljeni na spletni strani. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedena darila/doživetja in količine, ki  jih je kupec izbral. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni na spletnem portalu v rubriki Moj račun. Ponudnik v obljubljenem roku darilni bon/darilo zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. 

Darilni boni postanejo aktivni šele po prejemu plačila in veljajo splošno 12 mesecev od dnev nakupa bona v kolikor ni pri posamičnem bonu drugače navedeno (opis: boni vezani na krajše ali daljše obdobje, sezonske storitve, boni vezani na določen datum ali dogodek, itd). Podaljševanje darilnega bona ni mogoče.

O morebitni spremembi naročila  oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu, če naročilo še ni bilo poslano.

Podaljšanje veljavnosti darilnega bona

Podaljševanje koriščenja darilnih bonov ni mogoče.

 

Vrednostni bon "Sanjskih daril"

Vrednostne bone "Sanjskih daril" je mogoče uporabiti samo na spletnem portalu Sanjskadarila.si tako, da obdarjenec Družbi predloži vrednostni bon na podlagi katerega mu izdajo darilni bon za izbrano doživetje. Vrednostni bon se lahko koristi v času veljavnosti vrednostnega bona in izključno v vrednosti, ki je navedena na vrednostnem bonu. Čas veljavnosti vrednostni bonov je 12 mesecev. Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna.V primeru, da je vrednost naročene storitve na Ponudnikovi spletni strani višja od vrednosti darilnega kupona, mora imetnik darilnega kupona razliko doplačati. V primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti navedene na Vrednostnem bonu, lahko lastnik kupona od ponudnika zahteva izdajo novega vrednostnega bona v vrednosti preostalega zneska (veljavnost novega bona je 12 mesecev od izdaje prvotnega vrednostnega bona), vendar ni upravičen za vračilo preostalega dela bona v gotovini. Imetnik vrednostnega bona lahko darilni kupon prenese na tretjo osebo brez omejitev. Prenos se opravi z izročitvijo darilnega bona. Nov imetnik s prenosom pravic iz darilnega bona pridobi vse pravice, ki jih je imel prejšnji imetnik.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) prodajalca najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh od prejema blaga obvesti, da bo vrnil kupljeno blago (na kontaktni e-naslov info@sanjskadarila.si ali tel. 030 316 196. Blago pa mora vrniti v nadaljnjih 30 (tridesetih) dneh po sporočilu o odstopu od nakupa. Za odstop od pogodbe se šteje tudi vračilo kupljenega blaga v dogovorjenem zakonskem roku, brez obvestila kupca, da bo kupljeno blago vrnil.

V primeru vračila blaga kupec sam poravnava stroške, ki nastanejo ob vračilu kupljenega artilkla. 
Kupljeno blago (darila oz. darilni boni) mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Denar vračamo na vaš transakcijski račun v najkrajšem možnem roku, po prejetju vseh vrnjenih nepoškodovanih izdelkov na naš naslov. 

 

Garancija za doživetja

Portal Sanjskadarila.si ne daje garancije na opravljeno storitev izvršitelja doživetja, saj nastopa v vlogi posredovanja daril/doživetij, prizadevali pa si bomo, da bomo imeli v ponudbi samo kvalitetne ponudnike doživetij. Opise in informacije o doživetjih zagotavljajo ponudniki doživetij. Naše podjetje zagotavlja, da so te informacije točne in »osvežene«. Vsebina ali format (oblika) doživetja se lahko od časa do časa spremeni. Fotografije artiklov so lahko simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja. Med portalom sanjskadarila.si in ponudnikom doživetij je sklenjena pogodba, kjer je določeno, da ponudnik v celoti sam odgovarja za vsebino in izvedbo doživetja ter da se zavezuje, da bo:

  • izvršil tisto doživetje, ki je napisano na bonu in v obliki, ki je za to doživetje določena na ponudnikovi internetni strani oz. splošnih pogojih poslovanja;
  • v primeru, da ne izvede doživetja, kot je to predhodno dogovorjeno (višja sila, okvara,…), zagotovil ponovno izvedbo doživetja

Darilnega bona za določeno doživetje ni mogoče menjati za drugo doživetje oz. drug darilni bon.

V primeru da obdarjenec ni mogel koristiti veljavnega darilnega bona, ker je bila v tem času, med portalom Sanjska darila in ponudnikom doživetja, prekinjena pogodba oziroma je prišlo do drugih nesoglasij (sprememba določenega doživetja) zaradi katerih obdarjenec ni mogel koristiti darilnega bona, se mu ponudi zamenjava nekoriščenega darilnega bona za "vrednosti bon" sanjskih daril v enaki vrednosti, kot je doživetje nekoriščenega darilnega bona.

 

Dostava darilnih bonov

Ponudnik Sanjskadarila.si bo darilni bon odposlal v maksimalno v roku 3 delovnih dni prek Pošte Slovenije.

Darilnemu bonu bo priloženo potrdilo o nakupu in kontaktni podatki za dogovor s ponudnikom doživetija (rezervacije itd.)

Kupec se je dolžan po nakupu bona sam dogovoriti za rezervacijo in predviden datum koriščenja kupljenega doživetja s ponudnikom doživetja. Ponudnik doživetja in njegovi kontaktni podatki so poslani skupaj z bonom.

Dostava preko Pošte Slovenije poteka v skladu s pogoji in določbami Pošte Slovenije.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. 

 

Varovanje osebnih podatkov

Portal Sanjskadarila.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. portal Sanjskadarila.si bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.  Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

Komunikacija

Portal Sanjskadarila.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. 

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo portal Sanjskadarila.si izrecno spoštoval.

 

Odveza odgovornosti

Portal Sanjskadarila.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, tako da bo osveževal podatke v sodelovanju s ponudnikom doživetja. Kljub temu, pa se lahko zgodi, da pride do neskladja med ceno na spletni strani in pri izvrševalcu doživetja. Ponudnik Sanjskadarila.si za to ne sprejema odgovornosti. V kolikor ugotovite to neskladje vas prosimo, da nam to sporočite na info@sanjskadarila.si. Napako bomo takoj popravili. 

Portal Sanjskadarila.si ne odgovarja za vsebino mnenj o storitvah in darilih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik Sanjskadarila.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Portal Sanjskadarila.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. 

Čeprav se portal Sanjskadarila.si trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti storitev.

 

Pritožbe in spori

Portal Sanjskadarila.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Portal Sanjskadarila.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. 

Portal Sanjskadarila.si bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. 

Portal Sanjskadarila.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si portal Sanjskadarila.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Zadnja posodobitev Splošnih pogojev poslovanja: 4.5.2017